آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع) نور بی‌خاموشی
سرخط خبرها

تولیت آستان قدس رضوی: وظیفه ما در مقابل انحرافات، دغدغه‌مندی است نه اینکه بگوییم بیزاریم!

  • کد خبر: ۱۶۲۴۵۸
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
تولیت آستان قدس رضوی: وظیفه ما در مقابل انحرافات، دغدغه‌مندی است نه اینکه بگوییم بیزاریم!
تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: دلمان را خوش نکنیم به آن جمعیتی که با ما و گرایش ما همراه هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین مروی در سخنانی اظهار کرد: دشمن با ابزاری که در دست دارد، می‌خواهد نسل جوان را از ما بگیرد. ببینیم ما نسبت به جوانانی که اگرچه در عمق وجود و باطن خود نسبت به اسلام و ارزش‌های اسلام و انقلاب معتقد هستند ولی در برخی افکار و عقاید یا ظاهر خود با ما تفاوت دارند یا دچار انحرافاتی شده‌اند، چه کرده‌ایم و در مقابل آنها چه مسئولیتی داریم. 

وی افزود: نمی‌توانیم بگوییم حالا که او دچار انحراف شده است، نسبت به او بی‌زاریم! این جوانان، فرزندان اسلام و ایران و انقلاب ما هستند و ما وقتی انحرافی در این‌ها می‌بینیم، باید در هدایت آنها بی‌تابی کنیم نه بی‌اعتنایی! ️باید در بین نسل جوان برویم. با آنها حرف بزنیم. انس بگیریم. احترام کنیم. گوش شنوا برای سخنانشان داشته باشیم. فقط عادت نکنیم ما حرف بزنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->